Klocka för 2,50:-

Nu har vi kommi till rätta i uppsala och jag ska än en gång försöka blogga ofta. Jag och bloggning är som överviktiga och bantning, man lovar gång på gång att denna gång ska bli annorlunda, nu ska jag lyckas! bara för att misslyckas om igen. Nu måste jag visa min nya klocka som jag hittade på norrlands kvarglömt-shop. det som glöms där och får ligga ett tag får andra köpa till det pris de anser vara skäligt. Eftersom att jag bara hade 2,50 i börsen så blev 2,50 priset. Sen la jag ut 10 på ett nytt batteri, men det får ju vara så. Armandet var trasigt, men eftersom att jag har en så smal handled så kan jag stänga och använda den i alla fall! Hurra för små handleder!!!



Bilden är dålig, men visst är den snygg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2,50:- värsta värt ........

2009-08-28 @ 19:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0