Lyxfällan istället för bråk

Sitter och har varit duktig. Dammsugit lägenheten, hittat min symaskin i källaren och diskat bort. Ber William sortera sina papper och betala räkningarna från föra månaden som, det kröp fram i går, ännu inte var betalda. Att betala räkningarna går bra, men sen tar det stopp. Nej.... jag vil inte sortera papprena, jag har sååå mycket att göra idag.. hinner och orkar inte. NÄHÄ! Sen sitter han och spelar på datorjäveln när jag kommer upp från källaren, för det har han tydligen tid med! Funderar på om jag ska börja bråka eller inte.. någon som har bra råd??

Ska nog se ett till avsnitt av lyxfällan på internet, har börjat se hela serien från början, det tror jag kommmer att kunna avhålla mig från att shoppa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0