Muffins och lyxfällan

Idag har jag fortsatt med min drog, lyxfällan på tv 3. Jag är nu inne på säsong 3.... Idag kom mitt arband från Bellme.se som Blondinbella driver. Det har blivit försenat, men nu är det här i alla fall. jag fick också en extra grej, ögonkräm som ursäkt för att det dröjde typ 2 veckor, så det gillar jag. Bra stil!
Här kommer bild på mitt armband:



jag ber om ursäkt för den dåliga bilden, jag har bara mobilkameran, min vanliga kamera är trasig och min vanliga mobil är på lagning... jag river sönder mina tekniska saker. ska laga kameran då nästa lön kommer...



Mina muffins jag gjorde en kväll typ 23... jag ville inte sova och var sugen på choklad. Då bakar man!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0