slappar dag

jag vaknade först vid 8 i morse då ingrid ringde. Hon fick ett ragg i går så hon kom för att hämta sina saker. Sen la jag mig igen och vaknade vid 13...steg upp, åt frukost och såg Skavlan på svt play, han hade will smith och hans fru Jada pinkett smith som gäster, tyvärr fick frugan inte en syl i vädret, bara en kommertar då och då, maken höll låda... sen for jag till Hanna och Fredrika och såg idol-reprisen på tv4 play, tyvärr steg eriks flickvänn upp under vinnarlåten förstörde allt, eriks kroppsspråk signalerade ju GÅ NER!!!! dum dum flicka.

Här kommer i alla fall lite bilder från i går.



Lenita, Ingrid och Filip under glögg-minglet innan middagen. Det tog lång tid innan vi släpptes in så man hann bli less som vanligt.



En close-up på fjädern jag köpt på glitter.



Hanna och William shakade loss med mig hela kvällen och natten.



Ser ni hur grön min dricka var? Den var typ självlysande.... det kan inte vara nyttigt.

Kommentarer
Postat av: Bror

Efter som jag råkade / lyckades se idolfinalen så kan jag inte annat än hålla med föregående talare.

2009-12-14 @ 17:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0