Ingen vill komma...

Jag har under de tre första dagarna i denna vecka skickat ut ca 40 mail till olika lohel-lajvare. Två veckor före det skickade jag ut 40 mail till samma lajvare. Det är bara ett problem. INGEN KAN KOMMA! Jag har typ 8 anmälningar till ett lajv som skulle behöva minst 30. Nån ska flytta till Australien, andra bor i helsingborg eller Mariestad eller Jönköping. En tredje har inte nog med pengar. suck vad ska en liten arrangör göra?

Jag ser nu på Samantha, en serien på 4:an. Ska nog lägga in en dålig film i dvd:n, serien är inte dålig nog. Just nu toppas min bäst av de dåliga listan av Marie-Kate och Ashley Olsens film New York New York. Men Ella Enchanted med Anne Hathaway är inte långt efter. Jag återkommer med mer filmer.

Lisa: I' m Back...... (läskig musik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0