bortglömd....

ikväll var jag på box, en form av boxercise som Friskvårds har. det brukar vara bra, me ikväll var den vanliga ledaren ledig (i Thailand tror jag) så vi hade en vikarie. En pumpad kille med halv långt hår (bara det får mig att må illa) som skriker ; visa mig lite girl-power, kom igen tjejer!! det finns inget mer opeppande, jag vill ha en som helst ropar: kämpa, kom igen nu!

Nu är jag hemma, fick en gainomax efter träningen som belöning..... och nya Elle kom i brevlådan idag. nu ska jag mysa ner mig i soffan med den och en ny stooor kopp te. Finns det nåt bättre??

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahaa, låter inte kul alls!!

2009-03-05 @ 23:07:53
URL: http://lisalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0