pengabrist, igen...

I dag var jag på tråkiga kursen som vanligt och hade en vanlig kväll hemma som vanligt. Men just som jag kom innnanför dörren så ringde Lisa och sa att hon ville provsminka mig ikväll. Tydligen så ska hon prov-jobba på Make Up Store på onsdag, och hon ville öva eftersom hon inte sminkat sen hon kom hem från Sthlm. Jag tackade så klart ja (vad annars) och har nu just kommit hem. Vi pratade och såg på sex and the city (det gör jag jämt nu) och pratade mer. Hur kul som helst.

Sen så köpte jag lite kläder av henne, det var sådant som hon skulle sälja ändå så jag gick igenom det och hittade 4 plagg och en guldväska. Vem behöver inte en guldväska nån gång? Det är billig shopping, vilket är bra för jag har slut pengar igen. Det är nu 13 dagar kvar till nästa lön, men jag har lyckats spara 1000 kr denna månad vilket är en liten seger. Sedan jag la allt på förlovningsringen så har det inte gått så bra på den fronten. Men nu tar jag nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0