skit tv

Efter att ha sett andra chansen ikväll så har jag en ny favoritlåt. Det är Caroline Af Ugglas "Snälla snälla". Som han i Red Fox sa så utrycker hon så mycket känslor när hon sjunger så man bhöver inte kunna språket för att fatta att den handlar om känslor..... Det var en väldigt träffande beskrivning och samtidigt fint sagt.  När det var slut fick jag ett städ-ryck. Då jag får det är det bara att hänga på så jag vek all tvätt som hängt i en vecka (vi ska tvätta imorgon igen så det var dags), sedan städade jag klädkammaren som varit ett enda kaos i flera veckor. Sedan strök jag gardinerna som  ska hänga i köket och bytte, det är nog dags att ta ned julgardinerna nu kom jag fram till.... om man inte ska starta tidigt med att ta fram dem, då är man inte sen, bara tidig. Det var mamma som sa det, hon är kan vända allt till positivt.

Kollade förresten på Aqua Spa:s hemsida i går Jag fick ju ett presentkort från dem i julklapp av william och det är fortfarande oanvänt. Dock så var den behandling jag tänkt välja för dyr, det är en helkroppsbehandling med heta stenar som kostar 1100..... så jag ska nog ta en ansiktsbehandling istället som är billigare. Mamma ska på den innan vi far till New York, så jag ska försöka klämma in mig då också. Och fixa håret..... det blir mycket dagarna före, men man vill ju vara fin.

Hur är det möjligt att det är lördagkväll och det finns inget vettigt att se på tv?? Jag ser film istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0