80-tals kväll

I går hade vi mellangärde med Vajan, en middag alltså. den hade 80-tals tema så jag hade fyndat på myrorna och i Nathalies garderob. Jag hade tänkt fara hem direkt efter men hamnade med Hanna och hennes kompisar från Göteborg på orvars, så jag var i säng vid 2. I dag skulle jag ha städat, pluggat, och veckohandlat men det sket sig då jag först sov till 13 och sen ringde henrik vid 14 och undrade om vi kunde börja jobba 17, två av hans jobbare för ikväll hade sjukanmält sig.... så jag tar igen det imorgon istället. nu lite bilder från igår kväll:



Jag i min snygga outfit



Kelly och Hanna som var paret från Dirty Dancing


Friedel och Fredrika..



Gympa Tjejerna



Och igen jag och Hanna på Orvars senare... nu ska jag väcka William. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: storebror

att folk ville ha sådana kläder på 80 talet kan jag fan inte förstå tur att jag var väldigt liten då !

2009-11-09 @ 18:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0