Baklängesmiddag

I går var jag, Hanna och William på baklängesmiddag, med Vajan, Birkarlarna och Spexgruppen. Vi började på kammaren med efterfest och varmkorv som nattamat. Sen gick vi ner i discot där vi skulle sitta och sjöng Gamle klang, det är en nationssång som alltd sjungs sist på middagar och annat. fast vi sjöng bakvänd versordning, först 4:e, sen 3:e osv. Sen kom efterätten och avecken och kaffe och te, sen varmrätt med vin, sen förätt och snaps och cider/öl. Sen gick vi upp på kammaren igen och hade förfest med singstar och annat. Men BM stängde ner oss vid 2, jag var på bra humör och hade kunnat hålla på till 3,4 lätt. Men det är sånt som händer. NU kommer lite bilder...




Hanna i ett fint självporträtt.



Hanna och christer, vi hade en sångtävling med jultema därav tomteluvan.



Sara och Jens vid midagsbordet.



Jag avslutar med denna på Hanna på vägen hem, hon smugglade ut en ölflaska från kammaren så hon kunde dricka på vägen hem också. Nu har vi ätit frukost och hon har farit till sthlm igen. Jag ska snart fara till fyrishov, det är ett spa/äventyrsbad som vi i styrelsen ska vara på idag, sen ska vi äta middag på GH´s restaurang, det är en nationsrestaurang. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0