Jag hatar verb, jag hatar verb, tralala

Nu har jag suttit och pluggat verb svaga verb hela dagen och de är inte mina favoriter, Jag fick veta idag att jag bara behöver få in 18 paradigm i huvudet istället för 36 som jag trodde... visst låtyer det uppmuntrande??? inte? det tycker inte jag heller. Men nu är det bara att köra på, försöka hinna med alla saker samt jobba på nationen, ska jobba på Orvas i morgonkväll och som insläppare på nationen på torsdag,  seköverleva week of hell då jag har 1 hemtenta och 2 vanliga tentor på 1 ½ vecka, sen får jag åka hem till norrland i 4 härlga veckor, gott om tid att driva föräldrar och bröder till vansinne alltså. Nu ska jag snart ha styrelsemöte med min damförening, men jag lägger upp roliga bilder jag har tagit senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0