lite blandat

Nu har jag varit en dålig bloggare igen och inte bloggat på hela veckan, men det har varit lite mycket plugg. Jag hr tenta i morgon, på kulturbärande religioner. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var nervös men jag försöker att inte tok-plugga nu, jag tror inte att det ger så mycket.

Jag ska muntra upp er genom att visa en bild jag tog på Henrik i går. Jag var på landskap (det är norrlands medlemsmöten typ, man röstar om saker, väljer nya kuratorer och klubbverkare osv). Det valdes nya klubbverkare därför avtackades de som varit nu i höst. Henrik sprang bort och hämtade en slips att ha på sig som matchade hans arbetsbyxor och munkjacka väldigt snyggt...



Modemedvetet värre eller hur?

Jag ska också lägga upp bilder från när Lisa och Hanna var hos oss på middag, på beordran av lisa.



Jag minns inte vad hon skulle förevisa men kul var det nog..



Här skrattar Lisa och (hata mig inte nu) Lisa skrattar precis som Tommy i Pippi Långstrump. 

 Om ni går in på denna länk kommer ni till ett klipp där Tommy skrattar och där får ni ett bra bild av hur det låter... http://www.youtube.com/watch?v=TJ01iVKQm8k

Jag fick inte länkningen att funka så ni måste kopiera den och lägga den i ett nytt fönster men snälla gör det för det är hur kul som helst. OM någon vet hur man länkar så skriv gärna det i en kommentar... tack!

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!

2009-11-19 @ 21:33:16
URL: http://lisalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0