ny dag, ingen fest

Det blev inte som jag tänkt i går. Jag jobbade först och det gick bra. Det var ganska lugnt för att vara en lördag, men jag fick ihop ca 100 kr i dricks på hela dagen så jag var nöjd.b Sen ringde jag Philip, han svarade inte. Ja´g ringde Lenita och hon var hemma och städade.. Så jag to en cider med Christer (en annan kille som jobbar på Orvars), sen träffade jag två vajor (Anna och Sara) som skulle på efterfest på studentvägen, så vi hängde på dom, jag var ju på festhumör. Vi tog en taxi, men vår chaufför hade bara jobbat i två dagar och hitade inte så bra så det blev många kringelkrokar= jag blev åksjuk. Det höll i sig så jag stannde bara i 20 min, sen gick jag hem.Jag ringde Hanna och pratade med henne hela vägen hem. Sen orkade jag bara klä av mig hälften innan jag somnade.

Idag ska jag städa, samt ta en promenad ner till Norrlands och hämta min cykel, den blev ju kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0