Tema: pyjamasparty

Nu ska jag strax iväg och börja laga mat inför middagen Vajan hr ikväll med A-laget på norrlands. Temat är pyjamasparty, så jag har tagit fram tofflorna med döskallar, stora pyjamasen och halsduk och arm-värmare såklart, jag kan ju frysa.



Vi tvättade idag också, och jag la i min vita tunna mössa för den var smutsig... dock så glömde jag att det var liiite ull i den. Så den krympte, men nu har ju William en passande när han ska bli jude i alla fall...



Som man ser om man tittar noga försvann inte fläcken heller.... man får köpa en ny helt enkelt. Nu måste ja skynda mig ivä, bilder från ikväll kommer ikväll/natt om jag orkar, annars kommer dom i morgon innan jag börjar på Orvars. Sen är det tentafest i morgon!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du får ta och sticka dig en ny istället :)

2009-11-20 @ 19:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0