tenta nästa vecka

På fredag den 20 har jag in första tenta och jag är ganska nervös, men jag har en plan. Jag älskar ju som sagt rutiner och funkar allra bäst då jag har en klart utstakad planerging, därför ahr jag gjort ett lässchema för böckerna jag ska ha läst innan fredag och har tänkt träna på mitt nya gym kvällen före tills jag knappt orkar släpa mig hem och sen sova mycket, tentan börjar 8 på gimovägen... undrar vars det är? Någon som vet?

Såg när jag kollade statistiken att jag hade 22 unika visningar den 9. Wohooo! Tydligen gillade folk 80-tals bilderna. N idag har jag tyvärr inga bilder men jag ska köpa en vit pälsmössa på tradera till veckan, den kommer det bilder på om jag vinner auktionerna. Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Lisa Lantz

hej Sötnos! Kan du inte lägga upp lite bilder från när jag och hanna var hos er, vore kul att se:)

2009-11-14 @ 22:37:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0