Brunch på V-dala

I går jobbade jag på Orvars, och det var vm-kvalmatch mellan Danmark och Sverige så puben var full av folk som skrek och hejade, dock så köpte dom inte så mycket öl eller annan dricka men det var kul i alla fall. Nu till veckan är det gasken så då ska jag inte jobba något på puben...



Detta är ludde som jag brukar jobba med, ahn var gäst i går och fick en snygg struthatt som han bar med stolthet.



Henrik kom förbi med växel, han var på sittning som hade filmtema och hade en kilt han hittat i kvarglömt-lådan på kontoret, vilket kap!



En närbild....

I morse var jag på brunch på V-dala med några kursare. man betalar 60 kr och sen får man äta så mycket man vill... ett bra koncept. Vi var först i kön också...



Detta är min mat , det var baguetter med philiadelphiaost, potatissallad, bacon, pasta med fetaost ioch soltorkade tomater, en röra med räkor, juice... och våfflor. Jag hade sett fram emot dessa våfflor, jag var först till våffeljärnet och tyckte att smeten såg märklig ut, lite ljusbrun... men jag gräddade i alla fall, sen smakade jag. De hade fullkornsvåfflor med kanel i!!!! Det är så märkligt att bara anna persson skulle komma på något liknande.



Därför rensade jag ena tallriken, men lämnade våfflorna. Inte bra våffel-drag! Skärpning v-dala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0