finns bara märkliga sex-människor i england??

Nu sitter jag och ser på Fråga-Olle Dokumentären, och de ska til england och prata med singlar om dating. När de skulle prata med folk som hade sex på allmänna platser med okända människor, helst flera på en gång så åkte som till england, och många andra gånger har de också åkt till.... JUST DET:: ENGLAND!!! *tadaaaaa*

Nu undrar jag, finns det bara konstiga människor med ovanliga sexuella vanor i England? Jag trodde att det fanns sådana människor och företag i typ tyskland, slovakien, polen, belgien och danmark. Ja, de åkte ju på onani-maraton i köpenhamn, men i 99 % så äker de till england och filmar.

Jag har en teori. (surprise, surprise!) Jag tror att det är för att i england så pratar de engelska, och de flesta svenskarna kan engelska vilket underlättar kommunikationen. Men deta är ju diskriminerande mot alla andra konstiga sex-människor i alla andra länder i europa? de kan ju inte hävda att det är för att det är närmast, man måste ju flyga till engaldn och till danmark och tyskland kan man ju åka bil, vilket borde bli billigare om man inte flyger med ryan air till england förstås. de har ju inte principer eller mänskliga förmågor så de säljer biljetterna billigt.... Oj detta blev en lång mening utan ounkt, jag är nog mer infulerad av arabiskan än jag tror... nu ska jag se vidare. Kungliga operans singelkvällar och deting-skola för killar med Neil Strauss bok The Game som förebild låter otroligt korkat men roligt att se på. Gå gärna in på kanal 5:s play-kanal på internet och se dokumentären ni också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0