Jag är terrorist ut i fingerspetsarna

Nu har jag kommit hem för ca 15 min sen. Vi satt på Norrlands och jobbade med gasken Härken som är på lördagkväll. Sen tog jag en stor hög affischer för att kunna affischera på skolan i morgon. Så fick jag en av mina fantastiska idéer som gör det kul att vara jag. Jag har passerkort till skolan, jag kan komma innär jag vill på dygnet. Varför inte affischera ikväll redan, och verkligen vräka ut affischer??? Ja, varför inte???

Så det gjorde jag, och självklart tog jag kort på det!



Jag satte minst 4 st i rad på de allmänna anslagstavlorna där det passerar mycket folk.



Jag ska ta kort på Yppsilons affischer när de kommer upp, så får ni se att våra är så mycket snyggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0