Lite blandat

Nu ska jag göra som alla anrdra bloggare, publicera bilden från Ralph Laurens nya kampanj. en säger jag inget mer. Det behövs inte..

Kampanjbilden på Filippa Hamiton som cirkulerar i bloggar världen över.

Här i Uppsala drack jag min första hela kopp kafft i torsdags. Det behövde eftersom att jag tog ett pass på Orvasr i onsdags, det var en tjej som var sjuk...Det var faktiskt helt okej med mjölk och 2 sockerbitar. Men min mage gillade det inte... Jag tog kort på den i alla fall.



Sen gjorde jag en upptäck på Orvars, hur Skebo finansieras i Skellefteå, genom ölförsäljning i södra sverige! Här kommer beviset:



HA!


Kommentarer
Postat av: Monika

Ha ha! Vilken marklig bild! Jag vet, kaffe funkar om man spader ut det med annat, typ SOCKER. Jag klarar en kopp hur bra som helst men allt efter det ger sur mage. Gillar dina bildrapporteringar :)

2009-10-10 @ 18:28:14
URL: http://smathsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0