Palt-tillverkning

Nu är jag hemma från Hanna och Fredrika och från palt-görandet. Det var inte så svårt som jag trodde och det blev gott, väldigt gott. Kelly och Friedel tyckte om det också, och vi såg Jane Eyre. Det var en bra kväll helt enkelt. Som jag som utlovat dokumenterade...



Denna bild satt på kötthyllorna och i stora anslag på dörrarna, jag tyckte att det var helfestligt, ni fattar varför när ni ser nästa..



Med tanke på att vi fick gratis från Mia och Lennart!



Hanna och Kelly i görandet av palt



Alla tjejer vid maten som blev väldigt god. Jag åt till och med lingonsylt till....



Detta är en bra bild av palt-koma...



En bild av hur jag såg ut idag och brukar som regel se ut på söndagar, bekväma kläder och mössa för att dölja det otvättade håret.... Nu ska jag sova. Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0