Partyhelg

Nu sitter jag och William och Joakim och äter fruktost, efter gårdagesn fest. Jag köpte en ny kamera igår, så nu har jag dokumenterat allt!!!



Först hade vi tacos-middag med Carin, Gunnar, Oskar och Joakim. Så här snyggt dukade jag innan de kom.



Så här glad blev Joakim när jag tog fram kakorna som mamma bakat och skickat.



Jouan och David som går i min klass träffade vi på V-Dala nation dit vi gick för att dansa. Det var dock rock-kväll så dansgolvet spelade bara rockmusik som var svår att dansa till, så vi stannade bara tills ca 2.



Lenita och Alexandra som också var på V-Dala.



Och jag med en cola.



Sen efter nattamaten serverats vid 2 gick vi till Norrlands för att försöka hinna krasha härken-sexan, men det var bara 4 vajan-tjejer kvar. För att inte visa komprometterande bilder så väljer jag att visa en bild på en trött Hanna istället. Sen idag ska jag till Hanna och Fredrika och göra palt, kameran hänger med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0