Första skoldagen...

Nu har jag överlevt första dagen på Uppsala Universitet. Det var en dag med 3 föreläsningar i snabb takt, började 10 och slutade 16. Jag är fullproppad med olika fakta-termer som finns inom Lingvistik och Fonetik. Ni vill inte att jag ska gå in på det djupare, jag bestämde mig för att gå hem, ha det lugnt ikväll och låta min hjärna sortera i natt, imorgon kommer det att verka mycket klarare..

Detta var i parken på vägen hem, det var tvättlinor mellan två träd med vantar, vänster vantar tror jag. Och det var en lapp, där det stod att om du tappat vänster vante förra vintern så kan man hitta sin här och kanske hänga up en annan. Jag tyckte att det var ett roligt initiativ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0