fortfarande utan kamera..

Jag ska göra dig besviken monika, fortfarande inga bilder. Men en ful vecka. Jag hade Vajan-möte i måndags, det är massor att göra inför härken, vår gask. En härk är för er som inte vet en kastrerad ren. Och eftersom att renen är Vajans-märke så utses en härk på härken varje år. Den som blir härk är inte den som är en kastrerad man, utan någon kille som gjort något bra för föreningen. Och Obli har lovat att ta med "priset" som den personen får varje år. Vad priset är får ni se den 17 oktober, då ska jag ha med kameran...

Hur somm helst, jag satt i möte hela måndagskvällen, i tisdags jobbade jag på Orvars , stod i baren. det var jättekul och jag ska jobba igen på tisdag. Men man jobbar ju till 02.00 så jag var ganska trött i onsdags. Inte på morgonen, då var jag som vanligt oförskämt pigg. men kl 15.15 då slog det till. Jag kunde inte inte hålla ögonen öppna och läste en mening typ fem gånger innan det gick inte. Då gav jag upp pluggande och for hem och sov en halvtimme. Sen kom Lenita och Ingrid och jag färgade Lenitas hår.

Det är först ikväll i veckan som jag har kunnat kolla mail och mina vanliga bloggar ordentligt. Nu ska jag vara vuxen och betala räkningarna. Samt se lyxfällan och må bra över att jag kan betala alla räkningar och ha massor med pengar kvar.

PS. i morgon 8.30 är Anna Anka från Svenska Hollywoodfruar i Rix Morgon Zoo!!!  MISSA INTE!§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0