Lugn helg

Nu sitter jag på våran madrass-soffa och drömmer om en riktig. Har faktiskt hittat en på blocket för 1100 som är pojkväns-godkänd... grå med stora kuddar. Jag ska ringa på den imorgon. Sen är det lugnt i helgen, jag ska plugga arabiska-läxan, lyckades memorera alfabetet i dag, nu är det dialogerna kvar.. men jag ska hjälpa hjärncellerna med lite mer muffins. Vi ska handla imorgon, sen ska William ha jungfrublot med Birkarlarna så jag blir själv hela dagen och kvällen. Då kan jag baka i lugn och ro samt städa medans jag går och pratar arabiska för mig själv. Det är nog tur att ingen är hemma och hör mig i alla fall. Jag kommer att lägga upp bilderna på mina muffins i morgon, måste hita något mer roligt än bananer att lägga i. Får fundera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0