Mobilen krånglar!

Jag ber om ursäkt, jag har försökt skicka bilder från mobilen för att kunna lägga upp dem, men det har inte funkat. Jag har min vanliga nu, den är lagad. Det ironiska rär att williams gamla som jag hade under tiden den andra var på lagning skickade bilder utan problem, men inte min andra som är nyare... aja. Uppdatering: I söndags var jag med Ingrid och Lenita på GH´s brunch, man betalar 60 kr och äter så mycket man vill. Vi kom 12 och det började tydligen 11 så det fanns inte så mycket kvar att välja på, men men. Vi åt i alla fall.

Sen jobbade jag på orvars i köket på söndagskvällen, det var jäteroligt. Jag ska jobba i baren på tisdag så at jag lär mig det, sen kan jag ta någon fredag eller lördag... då är det som mest att göra, men man få mest dricks.

Arabiskan går bättre, jag kan läsa ovokaliserat nu. Jag och ingrid har jobbat hårt hela veckan under överinseende av filip... Så det var min vecka. Nu har jag en partyhelg framför mig. i morgon ska vi på recce-gask, joakim och rebecca kommer och ska sova hos oss, på lördag kommer hanna sen ska vi på gärde på kvällen, sen på söndag fyller joakim och henrik år, vi ska fira dom. sen fyller ingrid också år på söndag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0