party

nu sitter jag och hanna i soffan och äter rostat bröd och ser på desperate housewifes. Det är den perfekta söndagsförmiddagen. I morse kom vi hem vid 4 från norrlands efter en kväll med surströmming och kammare. Jag tävlade mot hanna i singstar, första gången jag vågade sjunga i det, och det var riktigt kul. I dag ska jag ocg hanna ner på stan, jag behöver lite saker till skolan, sen ska vi hjälpa henrik laga mat till deras 50-års fest idag. jag ska försöka få liite bilder från helgen som jesper tagit.

Kommentarer
Postat av: Monika

vad harligt att du kommit ut ur singstar-garderoben! hoppas du kan lagga upp lite bilder snart :) i kvall har jag fatt te och hembakad sockerkaka. det ar skitbra med te.

2009-09-22 @ 00:44:16
URL: http://smathsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0