Vad har jag gjort?

Nu är jag bitter , men jag måste ju få lufta mig någonstans. Jag hade möte med Vajan ikväll, och fick ganska bra koll på personalen till gasken den 17:e. Sen hamnade jag hos Henrik, skulle hämta ut lön från i fredags och han ville att jag skulle jobba på fredag igen. Jag satt där till 20.40 ca, sen sprang jag in på Orvars för att ragga bartendrar till gasken. Men de ville inte jobba och sden få gå på en sexa helgen efter som lön, de snåljåparna ville ha pengar! Vars är solidariteten? Sen när jag kom ut spöregnade det, och jag fick stress-cykla hem för att hinna till Svenska Hollywood Fruar (mitt nya favoritprogram, i alla fall fram till onsdag då greys drar igång igen...)
Nu sitter jag och försöker äta risgrynsgröt, dricka te och inte hosta alltför mycket. OCH jag hann inte in på phonehouse idag, bokinköp på akademibokhandeln tog för lång tid. Så fortfarande inga bilder! HATAR PHONEHOUSE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0