påsken

Nu kommer äntligen mitt påsklov i bilder...


bild från sidan på dukninen som Vajan gjorde helgen före påsk till en gask och som vi var tvugn att snörrätta. tog 4 h att duka.


kelly som fick lite för mycket på sexan efter gasken.


mängden snö som var på tomten då jag kom hem.


familjen som kollar på hockey, under påsk-veckan var vi fortfarande i slutspelet..



sen kom monika hem! vi gick på hockey kvällen innan jag skulle fara hem.


sen kom en sångare och alla skulle stå och sjunga nationalsången som de gör i NHL. Monika sa bara: så här började nazisterna också.


och så här ledsna var vi när AIK förlorade matchen.



och 3 dagar efter att jag kom hem hittade jag dessa i slottsbacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0