är alla dumma eller bara skitblyga?

Jag fattar inte, jag satt på grammatiken idag ich George, vår lärare gick igenom verbstammar, verben får olika betydelser när man lägger på prefix och suffix. Det hela är enkelt, suffixen kan vi ju redan sen i höstas, trodde jag. Jag har dom i ryggmärgen i alla fall, men när George bad oss rabbla så var det bara jag som pratade! Antingen så kan de andra ingenting, vilket jag tvivlar eftersom att de alla klarat tentorna i höstas, eller så är alla skitblyga och lider av någon form av fobi som limmar igen deras munnar då de kommer in i klassrummet? Vad tror ni? Jag är less på att verka som den enda som kan något, jag kan vara den enda som gjort övningarna som vi ska göra men det är ju inte mitt problem, det är deras. Jag gör ju ett bra intryck på läraren i alla fall när jag försöker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0