bokrea

I morse var jag på bokrea med Hanna. Vi tog det lugnt och var inte där förrän 8, jag är ju van från hemma att vara där på natten, coj förra året jobbade jag 00.00-02.00 också... men inte tdag. Re´sten av dagen har jag spenderat hemma med att skriva min hemtenta som ska vara inne nästa vecka. Vi kan inte flytta in förrän på mpndag så jag kommer att sitta hela helgen och skriva för att försöka hinna klart den innan flytten.
Jag tog bilder på  mina nya böcker också, de är inte så bra, jag tog dem med mobilkameran eftersom min kamerasladd ligger någonstans i någon flyttkartong. Nu är det bara 3 dagar kvar som vi behöver bo 3 våningar upp!


Sheaksperes Twelfth Night (Trettondagsafton på svenska) min favoritpjäs.


Duktighetsfällan, en överlevnadshandbok för prestationsprinsessor. Namnet antyder ju att detta är ett kvinnligt problem, inte ett manligt. håller ni med?


bitterfittan och sin ensamma kropp, som jag tänkt läsa länge. Jag ska verkligen försöka läsa mer böcker, har en ny terry pratchett också, köpte 2 på antikvariatet bredvid universitetshuset, och har nästan läst hela första! Man läser mycket mindre skönlitterärt när man är student... jag får ta igen det u sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0