drömmer mig bort

Dagen spenderade vi med att packa saker i lådor.. igen. Köket, alla filmer osv. Vi kan ju inte packa allt, vissa saker var fina nog att få vara med på visningen så de måste stå kvar till nästa måndag. Jag ska också ringa Vasakronan på måndag och tigga om att vi ska få komma in i lägenheten på lördagen 27, inte behöva vänta till måndagen den 1 mars då vi formellt får tillträde.

Sen lagade jag en köttfärspaj till middag och slängde ihop en till kakdeg medan jag väntade på att William skulle spela klart, jag kände mig väääldigt huslig. Sen kom Friedel hit och vi såg melodifestivalen, hon är fortfarande helt fascinerad av vilket spektakel det är i sverige, tydligen är ett stort men inte lika stort i Belgien. Jag lägger upp en bild på hur jag har tänkt se ut till sommaren, sparar ju ut mitt hår igen nu..



jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0