ska bo i soffan

Nu är jag vaken och ligger i soffan. Jag och william var ju på sexa i går, men vi kom hem vid midnatt ungefär. Jag hade tänkt ta med mig kameran, men eftersom att e mesta av våra saker är packade i ikea-påsar för att lägenheten fotades för annonsen i går så har jag ingen aning vars min kamera är. allt packades då jag var i skolan... men jag och william ska packa över allt i kartonger i dag så jag hittar den förhoppningsvis. Sen hörde jag en FANTASTISK nyhet i går. Efter som att jon och anna som ska sälja lägenheten har anlitat Widerlöv och co att sälja (och de är lyxmäklare) så behöver jag inte flyttstäda, för det ingår i deras tjänster! så det är bara att packa, flytta sakerna och sen behöver jag inte bry mig längre. Jag har gruvt mig för flyttstädningen sen i flyttade hit, jag hade börjat fundera allvarligt på att betala en städfirma för att göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0