åtala och döm idioten!!!

Jag läste,  och hörde idag att den elev från konstfack som sprejade ner en tunnelbanevagn och filmade det. Han har erkänt att han planerade det och höll i kameran, men han vägrar tala om vem som sprayade och därför läggs åtalet ner. Det kostade ju bara 100 000 att fixa upp vagnen igen! 100 000! det skulle jag kunna försörja mig på i ett år, lätt, och då skulle jag få pengar över!! Lås in dumhuvet! Hon som spelade psyksjuk och blev inlåst? hur mycket pengar kostade inte den visiten?? Det är inte konst, det är dumma olagliga saker som andra får böta stora sumor för, istället för att jaga folk som laddar hem filer. Jag hörde för många år sen av Lisa om en tjej i england som satt och åt fårhjärna, kräktes upp det och målad det av det, och fick hålla på för att det var konst. Sluta rättfärdiga idioti och gör nåt vettigt av era liv.

Kommentarer
Postat av: Lisa Lantz

Hehe, har jag sagt det?:)

2010-02-22 @ 14:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0