glömde kameran

Jag hade tänkt lägga upp bilder idag från pulkaåkningen i går och från bakningen med Kelly och Hanna samt från Födelsedagsfesten vi var på sen.... men jag glömde kameran hemma så det blir inget. Jag kan säga att det var jättekul att åka pulka i slottsbacken, den är ganska brant och hade hopp man inte såg förrän den var försent så min baksida lår fick sig en ordentlig smäll... sen så for jag och hanna till kelly och astade, det var jätteskönt, sen åt vi chili con carne och pratade, samt åt cookie-doughen som kelly gjorde. det är deg till choclate chip cookies enligt kellys amerikanska recept, jättegott. jag ska göra sådana till veckan. Sen for jag och william vidare til en födelsedagsfest på kantorn som tre spexare hade, det var roligt tyvärr var marängswishen slut när vi kom dit...

Nu på tisdagmorgon kommer en mäklare som ska värdera lägenheten inför försäljningen så idag har vi storstädat och snyggat till, plockat bort osv. Men jag tror att jag måste köpa gardiner och en ny stång till vardagsrumet innan visningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0