i uppsala igen

Nu har jag landat hemma i uppsala. Insåg att jag måste skriva omtentan i morgon i alla fall, så det var bara att boka en snabb biljett och flyga. Jag köpte middag på max och åt hemma framför tv:n. Jag har dragit upp elementen igen, gått igenom posten och druckit te. Nu ska jag sova och skriva tenta i morgon, se ska jag städa lite och rensa ur garderoben i morgon, det ska bli såååå skönt att kasta lite kläder, eller egentligen ska de skänkas till kupan men de försvinner ju ur min garderob. NU kommer jag att uppdatera mer med bilder och liknande som innan jag tog jullov. ha de!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Glömt inte vår deal, jag har första tjing på att kolla kläder!

2010-01-10 @ 10:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0