feministiskt kristen

Jag kom nyss hem från en födelsedagsfest på Kantorn (bostadsområde i uppsala) där jag hade långt samtal med trevliga Matilda i min förra klass. Vi pratade om allt och inget och hon tyckte i alla fall att jag borde i min blogg driva mer av den feministiskt kristna sidan som jag har, att det är intressanta kontraster som blir en bra kombination, eftersom att kristna traditionellt kanske inte kopplas samman med feminister. Så nu undrar jag, min trogna lilla skara av läsare, hur tycker ni att jag ska driva den sidan? ska jag ställa in bloggen på ett mer enkelriktat spår eller vad? jag behöver inspiration...

ps. sprang mina 4 km idag. knappt trött efter det så jag körde extra hårt på styrkan istället. nu laddar jag för en mil på söndag, hål tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0