Lanvin for HM

i dag slank jag in på HM efter lektionen. Kunde inte låta bli, för er som inte vet det så släpptes en ny kollektion där det franska modehuset Lanvin har sammarbetat med HM. Kläderna är för dyra för mig, inte vanliga hm-priser. Men jag var ju tvungen att gå och känna på kläderna, och snacka om jag blev besviken. Jag stod som bäst och klämde på en tyllklänning för 1900, när jag såg att den var inte ens fållad i ringningen, bara sicksackad. Jag tog bilder på en jacka och en annan klänning:

Detta är alltså utsidan av kavaj/jackan som säljs för minst 1000 kr.

detta är en klänning för 1500. bilden är suddig men ärmen är som ni ser inte alls fållad. SKANDAL! jag skulle vilja veta vad mamma skulle säga, eller farmor när jag kom i en klänning för 1500 som inte ens är ordentligt fållad! de skulle svimma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0