mitt liv

idag har jag varit på gymmet först. sen skulle jag till norrlands för att äta innan jag skulle börja jobba14 på orvars, men jag fick ett samtal, de hade dubbelbokat personal så jag fick ledgt så jag for hem igen. dags för bilder!


så här långhårig är jag nu! så att jag kan få håret i en hästsvans. jag ska defenitivt klippa mig nästa månad så att jag är snygg till jul...


en bild på min ryska rödbetssallad som jag gjorde när Ingrid kom på middag i tisdags, en rätt som Danil sålt in mig på. det är en fantastisk sommarmat eftersom att den äts kall. dock så är jag inte lika tålmodig som Danil, och börjar inte heller laga maten i tid, så bitarna blev lite stora men det var gott ändå. nästa rätt jag ska laga är vareniki (ursäkta stavning och annat danil), degknyten med potatismos i. håll tummarna för mig.

Kommentarer
Postat av: Monika

Hurra! Vareniki är helt rättstavat dessutom :)

2010-11-08 @ 12:13:44
URL: http://smathshin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0