Suune (med två u)

Är en katt som Hanna är kattvakt åt nu. Jag tog kort på honom i går när han låg i hennes tyghylla.



Sen idag har jag funderat på varför jag får så dåligt samvete när jag inte borde ha det? I kväll har en annan Damförening gask på norrlands, och Vajan som jag är med i brukar stå i garderoben. Nu är jag inte med i styrelsen längre och har inte arbtesplikt ikväll, men de är bara 3 i styrelsen just nu och har haft svårt att få jobb, fick senast idag erbjudande om att få lön om jag kunde stå, och man får inte lön i vanliga fall när man jobbar för andra föreningar. Jag och Hanna och William ska ut och dansa så jag kunde inte, men har fortfarande dåligt samvete för att jag inte ställer upp, trots att jag gick ur styrelsen för 2 månader sen.. kan nån berätta hur man löser detta dilemma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0