lite blandat

Här kommer lite blandat från sommaren som jag hittade när jag gick igenom bilderna i datorn...

Jag och william när jag hade tentafest hemma hos oss sista helgen vi var i Uppsala

Min lillebror tog studenten helgen efter det, nu är alla utflugna och stora..

Våra vänner Anna och Christer köpte hus och William testade deras Baden-baden. Den fick godkänt.

Tagen runt midnatt i juni. Detta är norrland för mig. Och ja, det finns ett speciellt ljus hemma som inte finns söderut.

Vi var på Johans och Fridas bröllop i september. Jag har massa bilder men denna är den enda som kommer upp här. Alvin gick fram under vigseln och höll pappas hand.

Williams mormor får avsluta bildkavalkaden. Go gurli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0