träffade vänner

Jag träffade lenita och ingrid i tisdags, de såg mig på avstånd och ropade, och när de kom fram sa lenita: vi kände igen dig på färgerna, alla har inte så mycket färg. Jag tänker fortfarande bejaka mitt inre rengbågsfärgade jag oh strunta i att jag skiner som en sol bland andra, det är ju inte mitt fel att de bara går i jeans och svart, eller hur? jag tror att det är jag som är normen och alla andra som är undantaget....

hur som helst, nu har jag hittat en lucka i mitt schema så att jag kan resa till skottland, får nästan en vecka där hos monika och danil. vi ska gå på museum och annat roligt.... så nu håller vi tummarna på att min hemtenta är så liten att den kan skrivas och skickas in på tre dagar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0