födelsedags-utgång

Ifredags gick jag ut och dansade på Ög´s (öst-göta-nation) med några vänner, och här kommer bilderna. Inte alla dock, vissa blev censurerade...


Sarah på bussen till stan, fixad och snygg.


Hanna och Fredrika på Orvars där vi förfestade.


William och Sarah, han ville inte vara med och blev därför suddig. Inte fotografens fel alltså!


Min morotskaka som bakades idag, för att ätas upp på måndag då jag fyller 23!


Present som jag fick av Hanna O och Sarah i går, en målarbok med Andy Warhol-bilder! Roligare än vanlig målarbok. Den åker med hem på onsdag då jag flyger norrut.


Dagens andra kaka, enklare glasyr. Daimkaka, recept stulet från Tuvan.

Bild på oss på bussen i går, tyvärr lyckades jag inte räta upp den.


Bild på mig, efter att William knuffat mig när jag skulle lägga på nytt läppstift. Jag var INTE glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0