Beyond Retro

I går åkte jag till Stockholm efter lunch, när tentan var färdigskriven så klart, för att träffa Lisa som åkt ner. Hon ska kobba på en kortfilm nu i helgen och hänga i uppsala nästa vecka. Hur som helst så har hon kontakter i teater-branschen sedan sin sttribut-makar-utbildning, bland annat Leo som jobbar på Göta Lejon nu. Leo var snäll och gav Lisa 2 gratisbiljetter till Romeo och Julia som spelas där nu, biljetterna skulla ha kostat 700 (!) om vi köpt dem själva. Så i går givk vi runt, shoppade lite på Beyond Retor bland annat och den eviga jakten på mina bröllopsskor fortsatte....


Lisa köpte en turban. Den enda jag sett som passar i det!!! snygg va?


Jag köpte en ny solhatt, men måsta sträcka ut brättet igen, det blev konstigt knycklat i påsen


Titta va snyggt med solglasögon! Kommer att vara snyggast på kryssningsbåten nästa vinter...


Jag hittade såklart fina skor till bröllopet, på Scorett. Dock bara i storlek 36-38 så klart, slut i de andra. Ska kolla på Scorett i Uppsala idag, men de är nog slut! Jag letar vidare, håller er uppdaterade.


Jag hittade ett par skor på Beyond Retro, fina i sommar. de enda i hela affären som fanns i min storlek, jag tror att second hand-industrin är emot mig!

Förresten, jag har hittat hur jag vrider bilderna!!! Lite omständigt men det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0