Lite blandat

Hej alla mina läsare (typ alla 2..)
Idag spenderade jag 1200 på ca 5 min. Mamma, du kan andas igen, jag har inte shoppat upp matpengarna. Jag köpte nya löparskor, dels för att jag tror att de gamla är utslitna, sen så ska jag prova springa imorgon efter att ha cyklat i 1,5 veckor pga benhinneinflammation och för att den inte ska återuppstå innen loppet så tänkte jag att nya skor nog skulle hjälpa.




varför de envisas med att  göra damskorna rosa och lila övergår mitt förstånd, men men.


Idagarna tre är det humanioradagarna, 3 dagar med seminarier, debatter och föreläsningar. Mkt bra intiativ, och ett av de vanliga pluggbåsen med bord och stolar har de möblerat!


OKej, nu har vi tävling, bestäm Malins bröllopsskor heter den. Dessa är tävlande nummer 1.


Detta är tävlande nummer 2. Det skiljer lite i pris, jag säger inte vilka som är dyrast eller hur mycket det skiljer. kommentera vad ni tycker.


Mitt nya röda läppstift. Fick tips av lisa på hur man ska få det snyggt och hållbart, det är svårare än man tror...

Det var allt för idag. ha de!

Kommentarer
Postat av: Hanna L

Jag röstar på nummer 1!

2011-03-30 @ 20:59:30
URL: http://hannacornelia.blogspot.com
Postat av: Sarah

Ettan!!!! Lugnt ettan, fan vilka snyggingar!!

2011-03-30 @ 21:17:33
Postat av: Carin

Ettan till formen, men vilken är bäst färgmässigt? På fotona ser färgerna lite olika ut.

2011-03-31 @ 07:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0