Så var det

Nu kommer bilderna från HM då Versace-kollektionen släpptes!


Så här såg det ut halv nio då vi kom. man fick ett färgat arband som delade in folket i grupper om 30 pers i varje grupp. Så fick man gå in i det avhägnade området där kladerna och sakerna fanns i 10 min. De hade säkerhetsvakter och rigorös kontroll så att man bara skulle köpa en sak av varje, ex: en av den rosa väskan, en av den svarta, inte 10 rosa väskor. Detta för att hindra att några få köper allt och säljer vidare. Detta hindrar dock inte folk att hamstra och slänga upp på Tradera en timme senare...


Så här glada var Linnea(t v) och Lisa.


När vi kom tillbaka vid 10 såg kön ut så här. Eftersom att alla fick gå in i affären samtidigt såg vi ingen vinst i att stå i kylan och köa i en och en halv timme..


Här är inne, då alla str utanför inhängnaden där "the stuff" fanns.


En till bild då jag tagit mig ut ur inhängnaden igen


Dockorna. man ser lite av kreationerna, personalen hade full sjå med att byta på dockorna allt eftersom saker tog slut och folk ville köpa det som dockorna hade på sig. Jag ovh lisa gick till´baka runt 11-12 och då var många hyllor länsade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0