Versace for HM

Jag vet att det har varit bloggtorka, jag skyller allt på kursen jag går nu, där jag pluggar och pluggar och ändå ligger efter jämt. Nu har vi lastats på grupparbeten till råga på allt så det kommer nog att fortgå tills i början av december då vi byter moment... jag kan bara be till Gud att det blir bättre då.
Hur som helst, på torsdag så kommer jag att göra nåt kul! Då släpps det nya sammarbetet mellan Hm coh det gigantiska italienska super-anrika modehuset Versace. Lisa åker ner från norr för att shoppa, eftersom att kollektionen bara släpps i utvalda affärer och jag tror att Uppsala är det som ligger mest norrut. Jag ska såklart dokumentera hetsen och den totala hysterin som jag räknar med kommer att råda. Sen avslutar jag och Lisa vår dag med lunch på stan innan min lektion på eftermiddagen. Bilder lär komma på torsdag eller fredag. Visst är ni lika spända som jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0