Läget just nu

Den här veckan har varit raka motsatsen till min förra vecka, då var det heldagar på skolan med mycket skrivande och tänkande, i veckan är det sovmorgon varje dag(utom imorgon) och tid att göra allt det som skjuts upp när man har annat som ska prioriteras. I mpndags tvättade vi. I går putsade jag fönster och idag skulle jag mangla alla sängkläder så att de är snyggare (jag vet, onödigt) men också tar mindre plats i skåpet. Detta gick bra tills jag fastnade i mangeln, inte jag men mitt påslakan och var tvungen att ringa bovärden. I detta ingår då också att stå ut med hans trötta blick och o-ombedda lektion om hur man manglar rätt.

Hur som helst, imorgon ska vi opponera på uppsatserna som har skrivits i vår seminariegrupp. Så klart ska vi opponera på killarna som vi var i samma grupp som i början av kursen, och deras uppsats... är skit. Så det ska bli svårt att göra en pedagogisk opponering men vi ska försöka.

I väntan på bättre tider så laddar jag upp bilder från i helgen då Williams snälla föräldrar Mia och Lennart bjöd oss på middag på Williams favoritrestaurang, Texas Long Horn.

Trodde jag. Tydligen är mina bilder, tagna med min Iphone som vanligt, plötsligt förstora för denna protal. Jag ska be William kika på problemet imorgon, när han inte sitter fast-klistrad vid datorn så han inte kan hjälpa sin älskade fru som är i stor nöd. buu-huu....
... Så hade jag sagt om jag var ett ömkligt fruntimmer, men eftersom jag  enligt vissa säkra källor varav några är tester på Facebook, inte är kvinnlig så ska jag ta tag i problemet och har nog löst det imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0